Ønsker du å forenkle og halvere tiden brukt på styrearbeid?
Med en digital styreportal blir styrearbeidet enklere, tryggere og mer oversiktlig.
I Azets Styreportal kan du samle alt på ett sted og få bedre kontroll på innkallinger, agenda, protokoll, dokumenter, signaturer, GDPR, og sikker lagring.
Webinaret gir en innføring i:
- Azets Styreportal
- Hvordan benytte et digitalt styrerom enten møtene avholdes fysisk, digitalt eller hybrid
- Enkel opprettelse av møter og innkallelse
- Oversikt med kalender og årshjul
- Hvordan legge til agendapunkt fra agendabibliotek og opprette egne
- Automatisk generering av protokoll
- Hvordan følge med på iverksettelse av vedtak og at saker blir ferdigbehandlet
- Digital signering
- Hvordan unngå å sende innkallinger og sensitive styredokumenter på e-post
- Webinaret passer for styreledere, styresekretærer, styremedlemmer, daglig ledere og deg som helt enkelt ønsker bedre løsninger.